Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les tropes de Zelenski han abatut 29 dels 30 míssils llançats per les tropes russes
Una zona industrial danyada després d'un atac a Odesa, Ucraïna./ EFE
127Un civil ucraïnès ha mort a la regió d’Odessa i dues persones més han estat ferides arran d’un atac rus amb míssils. El cap de l’Administració Militar de la zona ha informat que la majoria dels míssils russos, llançats en aquesta zona des de diferents direccions, van ser destruïts per les defenses aèries ucraïneses, tot i que un d’ells va afectar una infraestructura industrial.
Les Forces Armades de Rússia han destruït amb míssils d’alta precisió magatzems amb armament i equipament de l’exèrcit ucraïnès, segons ha informat el portaveu del Ministeri de Defensa rus, Igor Konashénkov. “S’han destruït reserves considerables d’armes i de municions de l’exèrcit ucraïnès i s’ha evitat l’enviament de reserves a les zones de combat”, ha assegurat Konashénkov.
Del total dels trenta míssils que Rússia va llançar anit contra diferents regions d’Ucraïna, les defenses ucraïneses en varen abatre un total de vint-i-nou. A més, s’han produït talls de llum a sis regions del país.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals