La víctima, de 51 anys, va sortir a córrer a soles ahir dimarts capvespre, però no va tornar a casa, quan la seva dona en denuncià la desaparició
La Guàrdia Civil i els Bombers de Mallorca han localitzat el cos sense vida d’un senderista al Coll de sa Gremola, al municipi d’Andratx, aquest dimecres al matí. La dona en va denunciar la desaparició ahir dimarts a mitjanit després que l’home, de 51 anys, havia sortit a córrer per la zona, a soles, però no va tornar a casa.
Tot d’una, l’operatiu de recerca ha localitzat aquesta matinada el vehicle de la víctima i hores més tard s’ha trobat el cadàver. Segons ha transcendit, l’home patia de diabetis, i dos excursionistes amb els quals els investigadors han parlat el varen trobar encara en vida, però el varen veure molt fatigat. Ara, la Guàrdia Civil investiga si la mort està relacionada amb aquesta condició, que ho determinarà l’autòpsia.