Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El conductor ha donat positiu en consum de cocaïna
Un guàrdia civil ha mort aquesta matinada després de ser atropellat per un cotxe. El conductor, que ha donat positiu en consum de cocaïna, estava fugint dels agents a l’entrada de la localitat gaditana de Jerez de la Frontera. Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, l’agent mort és Agustín Cárdenas, de 52 anys, natural i veí de Jerez, que deixa vídua, filla i tres néts.
El succés s’ha produït aquesta matinada quan els ocupants d’un Renault Megane, amb el conductor de 22 anys i un copilot de 17, fugien de la Guàrdia Civil a més de 180 quilòmetres per hora en l’autovia A-381, que uneix Jerez i Els Barris. L’agent mort es trobava en un servei de seguretat ciutadana en una de les entrades de Jerez, on ha estat atropellat violentament pel vehicle donat a la fugida.
Després de l’atropellament mortal, el cotxe s’ha estavellat de manera frontal contra un altre vehicle; els seus tres ocupants van resultar ferits lleus.
Els dos joves han estat detinguts i traslladats als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil a Cadis, on han començat a instruir-se les diligències.
La capella ardent per l’agent mort s’ha instal·lat en un tanatori de Jerez de la Frontera.
L’Associació Unificada de Guàrdies Civils (AUGC) ha reclamat aquest dissabte que Cadis sigui declarat “Zona d’Especial Singularitat” per a reforçar la seguretat, després de l’atropellament mortal. La AUGC es personarà com a acusació particular contra el conductor, i exigirà les màximes penes davant l’atropellament. “Aquells que juguen la vida diàriament han de tenir la major garantia i seguretat en les seves actuacions”, exigeix la AUGC, que reclama mesures “davant la constant escalada de la violència provocada pel narcotràfic en la zona”.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat