Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'home ha estat traslladat per l'helicòpter de Salvament Marítim a Son Espases en estat crític, on posteriorment ha mort
S’investiga la mort d’un home de 30 anys a Cala Vella, també coneguda com Cala Delta, a la costa de Llucmajor. Hauria caigut a la mar aquest dissabte horabaixa des de les roques per causes que es desconeixen.
Uns testimonis varen avisar a emergències en veure a la víctima a l’aigua i un metge que estava a la zona va dur a terme les maniobres de reanimació fins a l’arribada del 061. Va ser necessària la intervenció de l’helicòpter de Salvament Marítim per treure’l de la mar, en una zona molt propera a les roques, i finalment va ser traslladat a l’Hospital de Son Espases en estat crític, on posteriorment ha mort.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa