Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La víctima ha mort per una aturada cardiorespiratòria
Un home de 45 anys i de nacionalitat anglesa ha mort a les 10 hores del matí d’aquest dissabte mentre participava al segment de natació del triatló Challenge Peguera-Mallorca 2019.
Segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent(SAMU) en un comunicat, l’home ha mort per una aturada cardiorespiratòria.
Després d’activar el codi per aturada cardiorespiratòria, els equips d’emergències han tret l’home de la prova i han iniciat les maniobres de reanimació avançada durant més d’una hora sense poder fer res per salvar-li la vida.
A més, s’han desplaçat fins al lloc dels fets una ambulància de suport vital avançat privada del dispositiu preventiu i una ambulància de suport vital avançat del SAMU 061. El servei de psicologia de l’112 ha atès els familiars de la víctima.
L’Ajuntament de Calvià ha lamentat “profundament la mort de l’atleta”. El consistori calvianer ha volgut expressar les seves condolènces a la família i donar suport a l’organització de la prova.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva