La Policia Judicial reprèn avui la investigació dels fets
Un home de 46 anys ha mort aquesta passada nit en un incendi d’una barraca instal·lada en un descampat a la zona de sa Joveria, a Eivissa, segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU 061).
Els fets varen ocórrer devers les 21.50h i l’home, un indigent bastant conegut de la zona, va morir in situ tot i les maniobres de reanimació que varen dur a terme els professionals sanitaris.
Els bombers d’Eivissa varen rebre l’avís a les 21.53 hores i a la seva arribada varen trobar un incendi en desenvolupament que afectava una barraca unida a quatre o cinc habitacions i a una cuina. També hi varen acudir efectius de la Policia Local, de la Policia Nacional així com diverses ambulàncies, ja que es temia que pogués haver-hi més persones afectades.
En arribar, els efectius varen observar que un home sortia corrents des de l’interior de la barraca incendiada cremant-se pel foc. L’home, que encara era viu, va romandre al costat dels Bombers i la Policia Local. Tot, fins l’arribada de l’ambulància, però va morir malgrat els intents de reanimació dels professionals sanitaris.
L’home va poder comunicar que sis persones vivien en aquesta barraca, per la qual cosa es va iniciar una cerca però no es varen trobar més víctimes ni restes mortals.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval