Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els serveis d'emergència no van poder fer res per salvar la vida del turista de 54 anys
Un home de 54 anys i de nacionalitat suïssa ha mort després de caure des del segon pis d’un hotel de Migjorn, a Formentera. Els serveis d’emergència van rebre l’avís anit poc abans de les 12 i quan arribaren al lloc dels fets no pogueren fer res per salvar-li la vida. Ara la Guàrdia Civil investiga les causes dels fets.
Es tracta del segon turista precipitat des d’un balcó d’un hotel enguany a Formentera i del primer mort per aquest motiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui