Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Ha quedat sepultat per l'estructura de fusta que li ha caigut damunt
Fotografia d'arxiu d'una ambulància.
55Un home de 58 anys ha mort mentre feia feina en una obra al municipi de Santa Eulària des Riu, a Eivissa. Segons ha informat el SAMU 061, l’home ha quedat sepultat per una estructura de fusta que estava en obres. En arribar-hi els efectius sanitaris, no han pogut accedir a l’home perquè es trobava davall les fustes i ha estat necessària l’assistència de bombers i cossos de seguretat.
Quan els efectius sanitaris han accedit a l’home, li han practicat diverses maniobres de reanimació sense èxit i només han pogut confirmar la seva mort.
((Hi haurà ampliació))
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva