Presó per al conductor implicat en l’accident mortal a la carretera de Porto Cristo
L'home està investigat inicialment per presumptes delictes d'homicidi per imprudència, lesions i contra la seguretat viària
Els fets han ocorregut a una finca de fora vila
Un home de 69 anys ha mort a causa d’un accident mentre reparava un vehicle. Els fets han tengut lloc minuts abans de les 15.00 hores d’avui dimecres en una finca de fora vila a Algaida.
Sembla ser que l’home i un amic es trobaven manipulant el motor d’un cotxe per tractar d’arreglar-lo quan el vehicle s’ha posat en marxa i ha atropellat a la víctima.
Al lloc dels fets s’han desplaçat la Guàrdia Civil de Llucmajor, la Policia Local d’Algaida i els Bombers de Mallorca, que han tret l’home de davall el vehicle, perquè havia quedat atrapat.
La Policia Judicial que s’ha desplaçat al fora vila d’Algaida ha trobat indicis per certificar que es tracta d’un accident.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home està investigat inicialment per presumptes delictes d'homicidi per imprudència, lesions i contra la seguretat viària
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça