Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Tenien 71 i 40 anys i els fets s'han produït a la platja de Migjorn i a Cala s'Almunia
72
Dos banyistes, de 71 i 40 anys, han mort aquest divendres horabaixa en aigües d’una platja de Formentera i a Cala s’Almunia, a Mallorca, ha informat el 061.
El turista de Formentera era alemany, tenia 71 anys i es trobava en l’aigua a la platja de Migjorn, a l’altura del restaurant La Fragata. L’avís s’ha donat a les 18.00 hores. La víctima ha estat rescatada en situació d’ofegament pels socorristes de la platja i, malgrat les maniobres de reanimació dels professionals d’una ambulància del 061, finalment ha mort.
Pràcticament a la mateixa hora ha tingut lloc un altre succés similar a Cala s’Almunia, en el municipi mallorquí de Santanyí: uns banyistes han albirat a un home en el fons de la mar d’aquesta cala. Un policia li ha tret de l’aigua i li ha practicat les maniobres de reanimació durant 20 minuts, que han continuat els serveis sanitaris desplaçats al lloc durant gairebé una hora. Finalment s’ha certificat la mort d’aquest banyista de 40 anys.
El 061 ha activat a un equip d’intervenció psicològica per a atendre els familiars.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local