L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Hi ha hagut també 40 ferits, tres d'ells amb politraumatismes greus
Un jove de 22 anys va perdre la vida la passada matinada, durant la celebració del Medusa Festival, a Cullera, València, després que un cop de vent s’endugués part de l’estructura de l’escenari i de l’entrada del festival.
A més del jove mort hi ha hagut també 40 ferits, tres d’ells amb politraumatismes greus. L’organització del festival apunta a un “fenomen meteorològic de característiques devastadores” com a causant de l’accident.
Les institucions valencianes, de la seva banda, han dit que cal veure si s’hagués pogut prendre alguna decisió en l’organització que evitàs l’ocorregut. El Festival ha estat cancel·lat, i l’Ajuntament de Cullera ha declarat 2 dies de lute oficial per l’accident mortal. Tant Generalitat com Emergències han habilitat un nombre de telèfon per atendre familiars i afectats. En les primeres hores ja ha rebut més de 300 cridades.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues