Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Tot i els intents de reanimació cardiopulmonar, l'home ha mort al lloc de l'accident
Façana de l'establiment hoteler en el qual s'ha produït l'accident. Foto IB3
1275Un jove ha mort la matinada d’aquest dilluns després de caure d’un tercer pis a un hotel a l’Illa d’Eivissa. Tenia denou anys i, tot i que quan s’ha avisat els serveis sanitaris encara era viu, la gravetat de les ferides ha fet impossible traslladar-lo i ha mort al lloc dels fets. En concret ha caigut des d’un tercer pis de l’hotel Ibiza Rocks de Sant Antoni de Portmany.
L’avís s’ha donat just passada la mitjanit i fins allà s’han desplaçat diverses unitats del 061, una de suport vital avançat i una altra de suport vital bàsic. Presentava politraumatismes. El personal sanitari li ha practicat la reanimació cardiopulmonar, però no s’ha pogut fer res per mantenir-lo amb vida. Tenia denou anys i ara s’investigaran les causes per les quals ha caigut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca