Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Un veler ha recollit el jove precipitat i l'ha acostat a la platja
193
Un jove de 26 anys ha mort aquest dissabte després de tirar-se des de 12 metres de les roques a la platja de Cala Varques, en el terme municipal de Manacor.
Segons ha informat el SAMU 061, l’incident ha tingut lloc prop de les 13.50 hores d’aquest dissabte, quan un jove de 26 anys ha caigut per les roques, d’una altura aproximada de 12 metres, a la platja de Cala Varques. Un veler ha recollit el jove precipitat i l’ha acostat a la platja. Llavors, el pacient ja no respirava i han iniciat maniobres de ressuscitació cardiopulmonar.
El SAMU 061 ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Avançat, juntament amb una altra de Suport Vital Bàsic fins al lloc, amb la Policia Local, Salvament Marítim i un helicòpter de la Guàrdia Civil.
Finalment, el jove ha mort en el lloc dels fets. Salvament Marítim s’ha encarregat d’evacuar el cadàver.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge