Macià Blázquez: “El principal problema que tenim és la turistificació”
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir els fets
Legionaris de la base Álvarez de Sotomayor en Viator (Almeria) en formació. / EFE
184Un legionari de 22 anys i natural de Palma que participava en uns exercicis d’ensinistrament amb foc real en un camp de maniobres d’Agost a Alacant ha mort aquest dilluns per un tret.
Fonts que recull l’agència Efe del Comandament d’Operacions Especials (les sigles en castellà, MOE), amb seu a Alacant, han informat que el succés va ocórrer ahir dilluns devers les 18.20 hores i que, probablement, el legionari, Alejandro Jiménez Cruz, va rebre el tret “de rebot”.
La Guàrdia Civil, però, ha obert una investigació per a esclarir els fets.
El legionari es trobava en el compromís inicial, després d’incorporar-se a la unitat al novembre de 2018, i va rebre un tret del calibre 5,56 mil·límetres d’un fusell HK durant una eixida Alfa de la companyia.
Segons les mateixes fonts, el projectil li va entrar per l’axil·la ja que portava posat el jupetí antifragments.
El Terç “Don Juan de Austria 3º de la Legión”, a la qual pertany la víctima mortal, es troba desplegat en la base Álvarez de Sotomayor a Viator (Almeria).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
L'animal va patir una aturada cardíaca mentre era a la plaça a la segona volta
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres