El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'altre ocupant de la moto, un jove de 20 anys, es troba en estat crític
Un jove de 24 anys ha mort aquest dijous horabaixa a Eivissa en un accident de trànsit. El sinistre ha tingut lloc al kilòmetre 8,5 de la carretera de Sant Carles, quan una motocicleta hauria col·lidit amb un cotxe que s’incorporava a la via. La víctima és de nacionalitat espanyola i resident a Eivissa.
El segon ocupant de la moto, un jove de 20 anys, ha estat traslladat a la Clínica Nostra Senyora del Roser en estat crític amb politraumatismes greus. La conductora del turisme ha resultat ferida lleu.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals