Logo IB3N
X

Un motorista de 35 anys mor després de xocar contra un cotxe a la carretera de Sant Josep

El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida

18/08/2026

Un motorista de 35 anys mor després de xocar contra un cotxe a la carretera de Sant Josep

43

Un motorista de 35 anys ha mort aquest dimarts al matí després de col·lidir contra un cotxe a la carretera de Sant Josep, en sentit Eivissa. El SAMU 061 ha informat que ha rebut l’avís a les 7.56 hores. Segons els testimonis, el motorista ha sortit disparat diversos metres arran de la col·lisió.

Fins al lloc dels fets s’hi ha desplaçat una ambulància medicalitzada. Els sanitaris no han pogut fer res per reanimar l’home, que presentava lesions incompatibles amb la vida. En l’accident s’hi han vist implicats tres vehicles, segons ha informat l’Ajuntament de Sant Josep.

La carretera ha estat tancada al trànsit en sentit Eivissa a causa de l’accident fins passades les 10.30 hores, quan s’ha reobert.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT