L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es tracta del setè motorista mort a les carreteres en el que duim de 2017
/IB3
70El sinistre ha tingut lloc a les 7.00 hores d’aquest dilluns al kilòmetre 5 de la carretera que uneix Eivissa amb Sant Josep. Segons la Guàrdia Civil, s’ha produït una col·lisió posterior entre un cotxe i una moto. El motorista, de 37 anys i nacionalitat espanyola, ha mort pràcticament a l’acte.
Al lloc del sinistre s’ha traslladat també una ambulància del 061, però no s’ha pogut fer res per salvar-li la vida, perquè el conductor de la moto tenia ferides mortals. La Guàrdia Civil de Trànsit investiga ara les causes de l’accident, que ha provocat més de dues hores de retencions. Els agents han tallat la carretera i han desviat els cotxes per un vial de servei.
Es tracta del setè motorista mort a les carreteres en el que duim de 2017, una estadística especialment elevada si es compara amb altres anys. Enguany han perdut la vida ja 13 persones en accident de trànsit a Eivissa, cinc més que el passat. En aquesta via també va morir un altre motorista el mes d’agost.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues