La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El motorista ha perdut el control del seu vehicle de manera fortuïta i ha acabat precipitant-se a un torrent
104
Aquest migdia, ha mort un home de 45 anys a Eivissa després de patir un accident de motocicleta.
El fet ha succeït a la carretera que uneix Santa Gertrudis i Sant Llorenç, dins del terme municipal de Santa Eulària des Riu. El motorista ha perdut el control del seu vehicle de manera fortuïta i ha acabat precipitant-se a un torrent.
Els serveis d’emergències i la Policia Local s’han presentat al lloc de l’accident deu minuts després. El motorista estava en parada cardiorrespiratòria i ha estat impossible reanimar-lo, després de realitzar aquestes tasques durant mitja hora.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura