Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'home, de 50 anys, ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario, on ha mort
Un motorista de 50 anys ha mort a Eivissa després de produir-se un accident entre una moto i un cotxe, el conductor del qual ha estat detingut en donar positiu en drogues, segons ha informat l’Ajuntament de Vila en un comunicat.
La Policia Local ha realitzat diligències per un delicte contra la seguretat del trànsit. A més, ha assenyalat que aquest dimarts a les 05.58 hores, la Policia Local va rebre l’avís de l’112 que alertava sobre un accident de trànsit entre tots dos vehicles.
El sinistre ha tingut lloc quan la moto circulava pel carrer es Jondal cap a Can Cantó. A l’altura del carrer Peralta, una furgoneta que sortia d’un descampat per incorporar-se a la via ha col·lisionat amb la moto.
El motorista ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario, on ha mort. El conductor del vehicle ha donat negatiu en el test d’alcoholèmia, tot i que ha donat positiu en estupefaents.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols