Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La Policia Local de Manacor va acudir al lloc dels fets i trobaren el jove de 17 anys estirat damunt la carretera
118
Un motociclista ha mort en un accident de trànsit, després de patir un traumatisme facial i d’extremitats. El jove de 17 anys ha xocat contra un mur a la carretera que uneix s’Illot i Cala Morlanda (Manacor).
Segons ha informat el SAMU 061, l’accident s’ha produït aquest dissabte a les 22h30 hores a la carretera Dt.-3330. La Policia Local de Manacor va acudir al lloc dels fets i trobaren el jove estirat damunt la carretera.
El 061 ha activat el servei d’atenció psicològica per als familiars de la víctima que han acudit al lloc on el jove ha perdut la vida.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi