Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els pares han traslladat el menor a l'hospital, on ha ingressat amb parada cardiorespiratòria, però els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
/ Hospital Universitari Infanta Cristina.
113Un nin de 4 anys ha mort aquest dijous horabaixa en el madrileny municipi de Parla, després de caure des del balcó de l’habitatge familiar, situat a un quart pis, quan la mare ha baixat al carrer a donar aigua al pare del menor. Segons han informat a Europa Press fonts de la Prefectura Superior de Policia de Madrid, el succés ha tengut lloc a les 12.30 hores d’avui.
Els pares han traslladat el seu fill a l’Hospital Universitari Infanta Cristina, però els sanitaris no han pogut fer res per salvar la vida del nin, que hi ha ingressat en parada cardiorespiratòria. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat un mèdic forense i agents de la Policia Científica.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes