Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
La Guàrdia Civil investiga les causes de la caiguda i l'estat de la teulada, ja que l'accident podria ser causat per la deterioració de la superfície
85
Un home de 23 anys ha mort aquest dilluns després precipitar-se des d’una altura de set metres quan es trobava treballant sobre la teulada d’una nau industrial en el polígon de Son Bugadelles, a Calvià.
El succés, segons ha informat la Guàrdia Civil, s’ha produït devers les 13.20 hores en un immoble del carrer Illes Balears del polígon calvianer. La Guàrdia Civil investiga les causes de la caiguda i l’estat de la teulada, ja que l’accident podria ser causat per la deterioració de la superfície.
Els agents responsables del cas també recullen informació sobre quina tasca estava realitzant la víctima, de nacionalitat uruguaiana, i quina era la seva situació laboral.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet