Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La Policia Nacional ha iniciat una recerca per esclarir els fets i detenir-ne els agressors
120
Un turista holandès de 34 anys ha mort després de ser apallissat al camí de la Milana, a Son Ferriol, a Palma, per un grup de joves, que en aquests moments està cercant la Policia Nacional.
Segons han informat fonts policials, els fets han tingut lloc a les 05.00 hores de la matinada d’avui divendres, a prop de la gasolinera de la zona.
El turista estava de vacances a Mallorca i ha estat atacat i apallissat per diversos joves. La víctima va ser traslladada en estat crític a l’hospital per un home amb el seu vehicle que passava per la zona, però finalment ha mort.
El grup d’homicidis de la Policia Nacional ha iniciat una recerca per esclarir els fets i procedir a la detenció dels agressors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals