Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
La causa ha estat un tret de munició real de la policia
Aquests dies, milers de persones han sortit als carrers de les principals ciutats de Birmània per protestar en contra del cop d’Estat dels Militars. Han tornat a sortir després que es confirmàs la primera mort per la repressió contra les manifestacions. La víctima és una jove de 20 anys del moviment de desobediència civil, que va morir d’un tret de munició real de la policia, segons els grups de drets humans.
Les forces de seguretat intenten aplacar les protestes multitudinàries amb canons d’aigua, pilotes de goma i, en alguns casos, bales reals. L’Exèrcit ha aconseguit el poder, per un presumpte frau electoral a les eleccions del passat novembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca