Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A hores d'ara encara estan intentant extreure l'animal de la platja
Una balena malferida ha aparegut a la platja de Cala Millor. Anit, uns passejants varen veure el cetaci varat a la platja, devers les 23.30 hors, i varen avisar els serveis d’emergència.
L’animal, malferit, ha mort finalment devers les 04.00 hores. Segons el Consorci per a la Recuperació de la Fauna (COFIB), es tracta d’un exemplar jove de rorqual comú -la segona balena més gran del món- de 15 metres de llargària i 6 tones, un pes molt baix de l’habitual. Són animals de mar oberta però de vegades es deixen veure per les costes de les Illes, normalment, quan presenten alguna patologia.
A hores d’ara, agents de la Guàrdia Civil, Policia Local i membres del Palma Aquarium i del COFIB es troben en les tasques per extreure l’animal i portar-lo a un lloc tranquil per fer la necròpsia que revelarà les causes de la mort. Han hagut de dur maquinària pesada.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat