La víctima romania ingressada a l'UCI des de la matinada de diumenge. La conductora del vehicle, que va fugir en el moment del sinistre, ja ha estat detinguda
Imatge d'arxiu.
16Una dona argentina de 35 anys ha mort a les 11.30 hores d’aquest passat diumenge a la Policlínica Nostra Senyora del Rosari, després de ser atropellada la nit del dissabte en el primer cinturó de ronda de la ciutat d’Eivissa per un cotxe que va fugir, segons han informat aquest dilluns des de la clínica privada i l’Ajuntament d’Eivissa. Tot i que la conductora del vehicle va fugir en el moment dels fets, ja s’ha presentat en la Comissaria d’Eivissa i ha estat detinguda.
L’atropellament tingué lloc la mitjanit del dissabte, quan la dona travessava pel pas de vianants que uneix l’aparcament des Gorg amb l’aiguamoll de ses Feixes. Fins al lloc de l’accident, s’hi van desplaçar la Policia Local, la Policia Nacional i una ambulància del 061, que va aconseguir estabilitzar la dona i evacuar-la en estat crític a la Policlínica, on va ingressar a l’UCI a la una de la matinada del diumenge. Entre les línies d’investigació, es vol saber si la víctima mortal va travessar quan el semàfor estava en vermell.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto