Una dona de 97 anys ha mort amb covid i patologies prèvies a l’Hospital Can Misses d’Eivissa, segons ha informat aquest dilluns la Conselleria de Salut. La defunció es va produir aquest diumenge, tot i que encara no ha estat verificada pel Servei balear d’Epidemiologia com una mort a causa de la covid.
La dona és una usuària de Sa Residència que havia estat traslladada amb coronavirus a l’Hospital. La Conselleria de Salut registra fins al moment 111 víctimes mortals per covid a les Pitiüses, de les quals 106 corresponen a Eivissa i 5 a Formentera.
La darrera defunció va ser el d’una dona de 81 anys, dimecres passat, també amb covid-19 i patologies prèvies, la mort de les quals tampoc ha estat validada, de moment, com a defunció per covid, ja que pot no haver estat la causa directa, expliquen des de Salut.
Segons les morts comptabilitzades per Salut, 877 persones han mort per mor de la covid a les Balears des que es va iniciar la pandèmia.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil