Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Enguany, 26 turistes s'han precipitat des del balcó d'un hotel a les Balears
Una turista alemanya de 30 anys ha mort aquesta matinada després de caure des del balcó d’un hotel de s’Arenal de Llucmajor.
Els fets han ocorregut poc abans de les 6 del dematí. La víctima s’ha precipitat des de la tercera planta de l’hotel Ipanema. En arribar-hi, els serveis d’emergències no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Guàrdia Civil i Policia Local de Llucmajor s’han fet càrrec de la investigació per saber què ha pogut passar. Enguany, 26 turistes s’han precipitat des del balcó d’un hotel a les Balears.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora