Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El succés ha ocorregut al voltant de les 13h en aigües pròximes a l'illot de Casteví
197
Una dona ha mort aquest diumenge a causa de les ferides produïdes per l‘impacte entre el veler en què viatjava, el Shambala, i un altre veler, el Batucada, a Formentera.
Segons ha informat Salvament Marítim aquest diumenge, el succés ha ocorregut al voltant de les 13.00 hores en aigües pròximes a l’illot de Casteví (Formentera), quan per causes que es desconeixen totes dues embarcacions han xocat, i han provocat la mort de la dona. A més, ha afegit, un altre tripulant d’aquesta embarcació ha resultat ferit lleu.
La Policia Judicial ja ha fet l’aixecament del cadàver i tots dos velers han pogut tornar, pels seus propis mitjans, fins al port de la Savina.
A més, segons el SAMU 061, el ferit amb policontusions ha estat dirigit a l’Hospital de Formentera, després de ser traslladat per Salvament Marítim al Port de la Savina.
Els serveis d’emergències també han hagut d’auxiliar a diverses situacions d’ansietat reactiva. El SAMU 061 ha activat una unitat de suport vital avançat i una altra de suport vital bàsic.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària