Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A l'espera dels resultats de l'autòpsia, tot apunta que la causa del sinistre ha estat una cardiopatia de la conductora, prèvia al sinistre
A les 9.49 del dematí, una dona de 77 anys i nacionalitat espanyola, que viatjava tota sola, ha mort a la via de servei de l’autopista d’Inca direcció a Alcúdia, aproximadament al quilòmetre 39, una mica abans de la segona sortida de Sa Pobla.
La dona ha perdut el control del seu vehicle, ha sortit de la via principal arrossegant la reixa de seguretat i ha acabat a la cuneta on ha xocat contra una arqueta de pas d’aigua de formigó. Tot d’una s’ha avisat els equips d’emergències, i hi han acudit diverses ambulàncies, la Guàrdia Civil i els bombers d’Inca i Alcúdia.
La víctima havia quedat atrapada inconscient i l’han treta per intentar reanimar-la, però 25 minuts després, a les 10 i 15 no han pogut fer res per la seva vida a causa de les lesions que presentava i se n’ha confirmat la mort.
Segons la Guàrdia civil de trànsit, que s’ha fet càrrec de la investigació, la possible causa de l’accident ha estat una cardiopatia de la conductora, prèvia al sinistre. Un fet que està pendent de confirmar mitjançant l’autòpsia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061