Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El tractor d'una carrossa es va precipitar pendent avall i va atropellar diverses persones. Les primeres investigacions apunten a una "fallada mecànica del vehicle"
Una dona de 70 anys morta, un menor de dos anys ferit greu i altres quatre persones han resultat ferides, després de ser atropellats aquest passat dijous pel tractor d’una carrossa a la Cavalcada de Reis Mags, a la localitat sevillana de Marchena.
Els fets varen tenir lloc a les 20.15 hores, quan els veïns varen alertat el centre de coordinació que un dels tractors participants a la desfilada havia atropellat diverses persones, en circular costa avall i xocar contra una paret.
Efectius de Policia Local, Guàrdia Civil, Bombers de la Diputació i el Centre d’Emergències Sanitàries 061 es varen traslladar fins al lloc dels fets. Segons els serveis d’emergències, l’incident ha ocasionat un mort i cinc ferits, entre ells dos greus, inclòs un menor de dos anys d’edat.
El menor ha estat evacuat a l’hospital Infantil Verge de la Rosada de Sevilla i l’altra persona ferida greu, d’edat avançada, ha estat traslladada a Traumatologia del mateix centre hospitalari. Els altres tres afectats lleus han estat atesos en un centre sanitari d’Osuna.
“Fallada mecànica del tractor”
La investigació dels fets ocorreguts apunta a una “fallada mecànica del tractor”, segons el subdelegat del Govern central, Carlos Toscano. En declaracions a Canal Sud Ràdio, Toscano ha lamentat l’accident i ha traslladat el condol de les autoritats estatals a les famílies dels afectats i al propi municipi de Marchena.
Toscano ha explicat que la recerca dels fets, per a la qual han estat mobilitzats efectius de la Policia Judicial i de Trànsit de la Guàrdia Civil, està encara “en fase preliminar”, si bé ha exposat que tot apunta a una “fallada mecànica” del tractor sinistrat.
Així mateix, ha puntualitzat que les proves practicades al conductor del tractor no demostren “cap anomalia” i que els vehicles utilitzats per tirar de les carrosses són sotmesos a les corresponents inspeccions tècniques (ITV).
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç