El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El SAMU ha explicat que el rescat ha estat complicat i l'evacuació difícil
170
Una turista alemanya de 45 anys ha mort aquest dimecres prop des Vedrà mentre practicava submarinisme amb un respirador de superfície, conegut popularment com ‘snorkel’.
Segons ha informat el SAMU 061, l’avís del succés ha tingut lloc sobre les 13.20 hores. La dona ha perdut la consciència mentre realitzava aquesta pràctica molt prop de l’illot, en el municipi de Sant Josep.
El SAMU ha explicat que el rescat ha estat complicat i l’evacuació difícil, encara que la dona ha pogut ser traslladada a Cala d’Hort on esperava una ambulància del 061 de suport vital avançat.
Els sanitaris li han realitzat maniobres de reanimació, encara que res no han pogut fer per salvar-li la vida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta