El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Ho hauran de sol·licitar entre dia 1 i dia 10 del mes en què havien de fer efectiu el pagament
Perruqueries, forns, llauners, comerç a la menuda o agències de publicitat són algunes de les 12 activitats econòmiques que podran suspendre durant sis mesos, i sense interessos, les cotitzacions a la Seguretat Social de maig, juny i juliol. Aquesta moratòria, inclosa en una ordre ministerial publicada aquest dimarts al BOE, permetrà als autònoms i empreses pagar les aportacions a partir del mes de novembre.
Ho hauran de sol·licitar entre dia 1 i dia 10 del mes en què havien de fer efectiu el pagament. Ho podran fer a través del sistema RED i, en cas que NO hi tenguin accés, podran utilitzar el servei de la seu electrònica de la Seguretat Social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom