Rafel Nadal ven el 44,9% de la gestora de l’acadèmia de Manacor
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Nascut a Newark, Nova Jersey, el seu era un dels noms que sonaven cada any per al Nobel
Philip Roth (Nova Jersey, 1933) ha mort aquest dimarts als 85 anys. Autor de novel·les com El lament de Portnoy, Pastoral americana o La taca humana, Roth era un dels noms que sempre sonaven per fer-se amb el Nobel de Literatura. Considerat un dels grans de la novel·la americana, va obtenir dos National Book Award, dos National Critics Award, tres PEN/Faulkner, un Pulitzer i un Man Booker.
El 2012 fou reconegut amb el Príncep d’Astúries de les Lletres, però no el va poder recollir perquè l’acabaven d’operar. Al vídeo d’agraïment, es definia com un autor dels Estats Units, que va escriure sobre la confusió, les expectatives, el desconcert i l’angoixa. Trets, tots ells que atribuïa als nord-americans i que marquen la personalitat dels protatgonistes de les seves novel·les, especialment de les que conformen la coneguda com “Trilogia americana” de Roth.
El creador del cànon occidental, Harold Bloom, va dir en una ocasió que només hi havia quatre escriptors americans vius que mereixien la pena: Thomas Pynchon, Cormack McCarthy, Don DeLillo i Philip Roth.
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada