El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Guàrdia Civil espera els resultats definitius del test de drogues realitzat al conductor, que ha quedat en llibertat
Punt quilomètric on s'ha produït la col·lisió.
110Dues persones han mort aquesta matinada a la carretera a Formentera. El sinistre s’ha produït quan un cotxe ha xocat contra la moto en què les víctimes mortals circulaven cap a la Mola. El conductor del turisme, de nacionalitat espanyola, ha donat positiu en el control d’alcoholèmia. Les dues persones que han perdut la vida feien feina al mateix hotel a Formentera.
Una dona de 30 anys i un home de 32 han mort aquesta matinada com a conseqüència de l’impacte que ha patit la motocicleta on viatjaven. El xoc s’ha produït al quilòmetre 10 de la carretera de la Mola a la 01:30h. El conductor del vehicle que els ha envestit ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i se l’ha detingut. Se li ha pres declaració i ha quedat en llibertat. Segons la Guàrdia Civil, encara es desconeixen els resultats del test de drogues.
La dona ha mort a l’acte mentre que l’home ha estat traslladat en helicòpter a Can Misses, on ha mort hores després.
Avui tot just fa una setmana d’un altre accident greu a la carretera de la Mola on un motorista va haver de ser traslladat a l’àrea de cremats de la Fe, de València, després que el seu vehicle s’incendiàs i acabàs cremant-li part del cos. En aquest cas, no va haver-hi cap altre vehicle implicat i la moto va sortir de la carretera i va impactar a un mur petit de pedra prop del mirador. L’home, de 33 anys, continua ingressat a l’hospital valencià amb pronòstic reservat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle