Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Es tracta de dos homes, un de 77 anys i l'altre de 86, i una dona de 97 anys
Les persones estaven ingressades a Red Juaneda a Palma.
22La Direcció General de Salut Pública ha rebut avui dimarts la notificació de la mort de tres persones que havien donat positiu per Covid-19 i que estaven ingressades a Red Juaneda a Mallorca.
Segons un comunicat de la Conselleria, es tracta d’un home de 77 anys amb patologia prèvia; un altre home de 86 anys, també amb malalties prèvies, i una dona de 97 anys, que han mort els darrers dies, tot i que ha estat avui dimarts quan s’ha notificat oficialment a Salut Pública.
En total son 16 les persones que han mort i que havien donat positiu per coronavirus.
Altres tres persones que havien donat positiu per Covid-19 han mort entre ahir dilluns vespre i aquesta matinada a Mallorca, segons ha informat la Conselleria en un comunicat. Un home de més 70 anys amb múltiples malalties cròniques ho va fer a Son Llàtzer; un altre home de més de 85 anys, sense patologies, que va ingressar per una pneumònia greu, va morir a l’Hospital Universitari Son Espases, i, al mateix centre, també ho va fer un home de 33 anys que patia un trastorn neurològic.
Les Balears registra 478 infectats, 78 detectats en les darreres 24 hores.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia