Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Recorden que si no tens polsera no podràs entrar a la plaça per la darrera batalla
Aquest dilluns, Sóller viurà una de les festes més esperades: es Firó. Després d’un any de feina, moros i pagesos ja ho tenen tot a punt per reconstruir la batalla d’aquell 11 de maig de 1561. Això sí, recorden que si no tens polsera no podràs entrar a la plaça per la darrera batalla.
Falta poc perquè les tropes sarraïnes i els pagesos s’enfrontin, de nou, a les batalles des Firó de Sóller. Només passen pena pel temps, i és que fa un any que fan feina per tenir-ho tot llest. Tothom hi pren partit i hi ha moltes ganes.
Ara bé, hi ha hagut festa tot el cap de setmana, ha regnat un ambient festiu i de germanor. Un petit tast del que viuran, aquest dilluns, solleriques i sollerics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis