Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els equips d’emergència han treballat amb cans ensinistrats per localitzar els obrers atrapats davall un forjat
Els tres homes estaven treballant en les obres d'aquesta casa quan el sostre s'ha enfonsat i els ha atrapat. / Ajuntament de Santanyí
92Un treballador ha mort i dos més han resultat ferits, un d’ells greu, en quedar atrapats davall un forjat en esfondrar-se part d’un edifici de Santanyí, a la plaça de la Canal, on s’estava fent una reforma.
Bombers de Mallorca, Policia Local, Guàrdia Civil i el 061 s’han desplaçat ràpidament al lloc del succeït. Els equips d’emergència han treballat amb cans ensinistrats per localitzar els obrers que es trobaven davall els enderrocs.
“Encara es desconeixen les causes d’aquest desastre”, ha declarat el batle del municipi, Llorenç Galmés, que ha assegurat que l’Ajuntament ja ha activat el protocol per esclarir els fets.
Els tres homes estaven treballant en les obres d’aquesta casa quan el sostre s’ha enfonsat i els ha atrapat. L’obra comptava amb tots els permisos municipals.
[HI HAURÀ AMPLIACIÓ]
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora