Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La detenció de Carles Puigdemont ha provocat una reacció ciutadana en forma de manifestacions a diferents localitats catalanes.
La detenció de Carles Puigdemont ha provocat una reacció ciutadana en forma de manifestacions a diferents localitats catalanes. A Barcelona, pels voltants de la subdelegació del govern espanyol, els mossos d’esquadra han carregat contra els manifestants, aproximadament 1.500. Els mossos han disparat tirs d’advertiment per tractar de mantenir el cordó policial al carrer. Alguns manifestants han intentat passar la línia policial empenyent contenidors de fems contra els mossos. Hi hauria almanco una persona detinguda i els serveis d’emergències mèdiques metges han atès 35 persones ferides de caràcter lleu. A Girona, la subdelegació del Govern ha estat pintada de groc. D’altra banda, diverses carreteres de Catalunya, algunes d’elles frontereres, s’han tallat al trànsit per la presència de manifestants, la qual cosa ha provocat retencions importants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions