Allau de mostres de condol per la mort, ahir horabaixa, d’un tècnic del SAMU 061 mentre realitzava un servei d’atenció mèdica urgent de Manacor a Palma. A través del seu compte d’X, el SAMU 061 ha mostrat les seves condolences als familiars i amics del conductor d’ambulància, de 48 anys, que ahir va perdre la vida. També ho ha fet la consellera de Salut, Manuela Romero, qui ha destacat l’entrega i la vocació del treballador.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa