Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La mort de Rita Barberá ha marcat la sessió de control al govern en el Congrés que ha començat amb un minut de silenci per la senadora.
La notícia ha commocionat l’hemicicle. El president Mariano Rajoy s’ha mostrat molt afectat. Ha explicat que va parlar amb ella fa pocs dies, just abans que declarés com a imputada.
Alguns excompanys de partit s’han apropat a l’hotel on ha mort Barberá només conèixer la notícia. Ministres i membres del Partit Popular han reivindicat la figura de Barberá i també han criticat com ha estat tractada els darrers mesos.
La resta de grups parlamentaris també ha mostrat el seu condol. Només Units-Podem i les seves confluències no han participat en el minut de silenci. Asseguren que respecten el dol com a persona però que no poden retre homenatge a la seva trajectòria política marcada, diuen, per la corrupció.
Units-Podem sí que s’ha sumat al minut de silenci al Senat, on s’ha retardat el Ple previst per avui. Visiblement consternat, el President de la Cambra ha fet una declaració instucional
L’Ajuntament de València ha celebrat un Ple extraordinari i ha decretat tres dies de dol per la mort de la que va ser batlessa de la ciutat durant 24 anys. Les banderes penjen a mig pal al consistori.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo