Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els fets passaren el novembre 2019 a un partit entre el Platges de Calvià i el CD Calvià de la categoria Lliga Nacional Juvenil
Imatge d'arxiu.
20La conselleria d’Afers Socials i Esports ha iniciat el procediment sancionador per insults i amenaces a un periodista al Poliesportiu de Magaluf, a Calvià. Els fets haurien ocorregut el 10 de novembre del 2019 durant el partit de futbol que enfrontava el Platges de Calvià i el CD Calvià de la categoria Lliga Nacional Juvenil.
Durant el partit, el denunciat, informa la conselleria en un comunicat, hauria insultat i amenaçat a un periodista que es trobava en el terreny de lloc cridant-li “et rompré la càmera a la cara, fill de puta”.
Tot i que aquesta infracció, considerada lleu pel que fa a la Llei Balear de l’esport, pot sancionar-se amb una multa d’entre 60 i 601 euros, Afers Socials i Esports ha marcat que l’import provisional de la sanció sigui de 360 euros.
Val a dir que l’any 2019 la Conselleria d’Afers Socials i Esports va obrir un total de nou expedients per infraccions esportives. D’aquests, ja se n’han resolt quatre amb sanció econòmica, quatre més continuen oberts i un s’ha arxivat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat