Així ho ha imposat la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència
La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha sancionat amb més de 230.000 euros les dues empreses postals que varen abandonar milers de cartes a Palma. Sosté que han incomplit el deure de fidelitat en la custòdia i gestió dels enviaments de correspondència. Entre les cartes, hi havia multes i notificacions que l’Ajuntament de Palma havia enviat a uns 7.000 ciutadans i que no havien arribat a temps als seus destinataris. Va ser la Policia Nacional qui les va localitzar escampades a diversos solars de la ciutat. I un pic les recuperaren, es lliuraren als seus destinataris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa