Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Va tenir lloc a la barriada de Son Vida, a Palma, el 21 d'agost del 2021, quan hi havia restriccions i la llei prohibia aquest tipus de trobades
/ Marcela Laskoski.
39Sanció de 6,8 milions d’euros per una festa privada il·legal celebrada a Palma durant la pandèmia. El Govern ha comunicat 114 persones, les quals varen assistir, que s’enfronten a una multa de 60.000 euros cadascuna. Els fets varen tenir lloc a la barriada de Son Vida el mes d’agost de l’any passat, quan la llei prohibia aquest tipus de trobades. IB3 Ràdio ha tengut accés a les denúncies que s’han començat a notificar aquests dies.
La majoria d’assistents a la festa privada eren joves de Mallorca, però també n’hi havia procedents de la Península. Cap a les tres i mitja de la matinada del 21 d’agost del 2021, una patrulla de la policia local de Palma es va personar a l’habitatge, de lloguer vacacional, per interposar les denúncies.
Cal recordar que el juliol del 2020 el Govern havia aprovat un decret per impedir l’organització d’esdeveniments sense control a finques privades. Aquesta normativa preveia sancions de fins a 600.000 euros per persona en cas d’incompliment. En qualsevol cas, el fet d’haver estat denunciat no implica necessàriament que s’acabi pagant la multa, perquè existeix la possibilitat de recórrer-hi.
Així mateix, els que no ho facin, o no tenguin èxit en les al·legacions, disposen d’un període de pagament voluntari, en què se’ls aplica una reducció del 40%. És a dir, en aquest cas, acabarien pagant 36.000 euros.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta