Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Inca estudia una moratòria per frenar la instal·lació de noves estacions de servei
La patronal d’estacions de servei de les Balears constata que les grans multinacionals del baix cost fan cua per venir a les Illes. Diuen que el mercat de l’Arxipèlag és altament atractiu pel pes del turisme i els cotxes de lloguer i, de fet, ja hi ha algun municipi que estudia una moratòria per frenar la instal·lació de noves benzineres.
És el cas d’Inca que podria arribar a duplicar el nombre d’estacions de servei actual si s’aproven totes les sol·licituts que s’han presentat. El batle del municipi, Virgilio Moreno, diu que “quan més competència, millors preus. Però el que no volem és que es produeixi una massificació i tenim instruments urbanístics per impedir-ho”.
A Palma hi ha 5 sol·licituds per obrir noves benzineres. El fet, però, és que no tots els municipis de les Balears tenen la mateixa pressió. Les grans multinacionals estudien detalladament el mercat i la mobilitat de cada punt geogràfic abans de presentar un nou projecte.
Ara mateix hi ha 198 benzineres a les Balears: 153 a Mallorca, 22 a Eivissa, 21 a Menorca i 2 a Formentera. Són 30 més que l’any 2013. L’associació d’estacions de servei denuncia que el nou model de benzineres, amb el personal i els costos reduïts al màxim, suposen una competència difícil d’assumir pels empresaris tradicionals de les Illes.
Articles relacionats:
Les benzineres de les Balears són les més cares d’Espanya
La desaparició de les benzineres urbanes
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor