Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

L’activitat ha estat frenètica a ports i botigues de pesca
L’estampa de la mar d’aquest diumenge és la de moltes barques plenes de gent. Així comença la temporada de raors. Molts volen ser els primers a pescar-los i, per això, en les zones de fons arenós on es captura aquesta espècie, s’hi han acumulat llanxes, bots i llaüts.
L’estrena no només s’ha notat dins de l’aigua. L’activitat ha estat, també, frenètica a les botigues de pesca.
En aigües Pitiüses, en la reserva Marina des Freus, unes 150 embarcacions recreatives han sortit pel mateix motiu. Des del servei d’inspecció de pesca del Govern, s’ha comprovat que els pescadors complien amb la normativa i s’ha fet un monitoratge de les captures. Aquest primer de setembre és tradició a Eivissa i Formentera sortir, acompanyats d’amics, a fer la primera pescada de la temporada.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes