Continuen les mostres de condol per la mort ahir de la soprano Montserrat Caballé. Al tanatori de Les Corts, a Barcelona, s’ha celebrat avui migdia el velatori de la cantant, que han visitat multitud de simpatitzants i personalitats polítiques i artístiques, que han destacat la figura de Caballé. Segons la seva neboda, la soprano serà enterrada demà al cementeri de Sant Andreu de Barcelona, amb els seus pares. Montserrat Caballé va morir ahir als 85 anys d’edat, per mor d’una insuficiència renal a causa d’una infecció de la vesícula.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa