Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els ha acompanyat la reina emèrita, Sofia. Don Joan Carles ha estat el gran absent
La casa reial ha tornat a triar Palma per celebrar-hi la Missa del Diumenge de Pasqua. Els reis acompanyats de les seves filles han presidit la cerimònia que ha oficiat el bisbe Sebastià Taltavull. Els ha acompanyat la reina emèrita, Sofia. Don Joan Carles ha estat el gran absent.
Alt dispositiu de seguretat. Material de periodistes controlats i una llarga coa per entrar a la Catedral des de les 9 del dematí.
Han arribat cinc minuts abans de començar l’ofici. El rei menava el seu propi cotxe. Al seu costat, la reina i les infantes i la reina emèrita Sofia. A la Seu els esperava la delegada del Govern, Rosario Sánchez. La fotografia de família enguany ha quedat incompleta per l’absència del rei emèrit Joan Carles.
La missa oficiada pel bisbe Sebastià Taltavull ha durat uns 45 minuts i els assistents han omplit fins al darrer banc del temple. Més de 10 minuts ha hagut de menester la família reial per sortir de la Seu. Més d’un miler de visitants els esperaven per saludar-los i fotografiar-s’hi. Una agrupació religiosa ha posat el to musical a una visita que ja forma part de la tradicional Missa de Pasqua de la Seu.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents