Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els actes centrals de celebració continuen avui al Teatre Principal de Maó a partir de les 18.30
Menorca viu aquest cap de setmana els actes centrals de celebració del 25è aniversari de la declaració com a Reserva de la Biosfera per part de la UNESCO. A Ciutadella, ahir vespre, es va dur a terme una multitudinària festa que va combinar música i videoart a la plaça de la Catedral que va quedar petita per acollir a tot el públic que volia assistir a la festa de la Nit de la Biosfera.
Els actes centrals de celebració continuen avui, dia exacte que Menorca va ser declarada Reserva de la Biosfera, el 7 d’octubre de 1993. Serà al Teatre Principal de Maó a partir de les 18.30. Una Festa d’aniversari que IB3 retransmetrà en directe per internet pel Canal de Youtube.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata