El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els organitzadors diuen que és l'inici d'un "estiu de ràbia"
Continuen les multitudinàries manifestacions als Estats Units dels partidaris del dret a l’avortament.
Milers de persones han sortit al carrer a ciutats com Washington, un dels indrets on s’espera més participació, per alçar la seva veu contra el possible canvi de la legislació respecte de la interrupció de l’embaràs.
Això, després que es va filtrar que la majoria conservadora del Tribunal Suprem revocarà una sentència de l’any 73, que regeix actualment al país, que establí el dret constitucional a l’avortament .
També a Nova York han començat les protestes, iniciant el que els organitzadors qualifiquen com un “estiu de ràbia”
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals